Στην τελική ευθεία για κοινό brand OTE-COSMOTE

Στην τελική ευθεία για κοινό brand OTE-COSMOTE

Στην τελική ευθεία για κοινό brand OTE-COSMOTE

Σε μια κίνηση ματ προχωρά ο όμιλος ΟΤΕ, ενώνοντας τα δύο πιο επιτυχημένα brands του στο χώρο των επικοινωνιών, λανσάροντας ένα ανανεωμένο σήμα της COSMOTE για σταθερή, κινητή τηλεφωνία και ίντερνετ

Μια απόφαση σταθμό παίρνει ο ΟΤΕ, καθιερώνοντας ενιαίο brand μεταξύ των δύο ισχυρότερων φορέων παροχής κινητής, σταθερής τηλεφωνίας και ίντερνετ στην Ελλάδα του ΟΤΕ και της COSMOTE. Η απόκτηση κοινού brand βρίσκεται στην τελική ευθεία και έχει ως στόχο να κάνει ακόμη καλύτερη την εμπειρία του πελάτη, με ένα ενιαίο και ανανεωμένο λογότυπο που θα «ντύσει» τα προϊόντα και της υπηρεσίες του ομίλου.

Με το νέο εμπορικό σήμα, οι καταναλωτές θα απολαμβάνουν ολοκληρωμένες, αναβαθμισμένες και καινοτόμες λύσεις για το σύνολο των τηλεπικοινωνιακών αναγκών τους, με απλό, κατανοητό και ενιαίο τρόπο. Το μέγεθος, η τεχνογνωσία και η εμπειρία του Ομίλου ΟΤΕ θα συνεχίσουν να αποτελούν εγγύηση για την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών υπό την ενιαία πλέον εμπορική ονομασία.

Ο Όμιλος ΟΤΕ είναι ο μεγαλύτερος επενδυτής στις τηλεπικοινωνίες της χώρας, έχοντας επενδύσει 2 δισ. ευρώ σε υποδομές σταθερής και κινητής τηλεφωνίας την περασμένη πενταετία και υλοποιώντας ευρύ επενδυτικό πλάνο ύψους 1,2 δισ. ευρώ την τρέχουσα τετραετία, εν μέσω κρίσης. Οι επενδύσεις αυτές χρηματοδοτούνται αποκλειστικά από ίδια κεφάλαια του Ομίλου ΟΤΕ.

Μια επιχειρηματική κίνηση, αίτημα της αγοράς και του καταναλωτή
Η επικοινωνία έχει εξελιχθεί σε βασική προτεραιότητα των καταναλωτών στην Ελλάδα, όπως βέβαια και σε όλο τον κόσμο. Τηλέφωνο, κινητή τηλεφωνία και ίντερνετ μπλέκουν τις υπηρεσίες τους και διασταυρώνονται συχνά σε μια σειρά από καθημερινές χρήσεις και οι εταιρίες οφείλουν να ακολουθούν αυτή την τάση. Έτσι, κάθε άνθρωπος διαθέτει πολλά κανάλια επικοινωνίας: σταθερό τηλέφωνο, e-mail, κινητό τηλέφωνο, internet κ.λπ. Ο συνδυασμός όλων αυτών με ένα απλό, συνεπή και κατανοητό τρόπο, είναι καθοριστικής σημασίας για ιδιώτες και επιχειρήσεις.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ, δήλωσε σχετικά: «Ολοκληρώσαμε το μετασχηματισμό μας σε μία σύγχρονη ανταγωνιστική επιχείρηση, καθώς και τη λειτουργική ενοποίηση σταθερής και κινητής. Η καθιέρωση ενιαίας εικόνας για τις εμπορικές μας προτάσεις είναι φυσική εξέλιξη για τον Όμιλο ΟΤΕ».

Η σύγκλιση σταθερής-κινητής διαμορφώνεται από τη ζήτηση της αγοράς και των πελατών και όχι από την εξέλιξη της τεχνολογίας Οι πελάτες γίνονται πιο απαιτητικοί και θέλουν να έχουν ένα σημείο αναφοράς, όταν είναι βολικό για εκείνους και όχι όταν είναι βολικό για τον πάροχο Οι μεγάλες εταιρείες τηλεπικοινωνιών τείνουν να «επανεφεύρουν» τους εαυτούς τους ως πάροχοι υπηρεσιών.

Ένας μεγάλος όμιλος στα βήματα κολοσών του εξωτερικού
Το κοινό εμπορικό σήμα σταθερής και κινητής είναι διαδεδομένη πρακτική στη διεθνή αγορά και μεγάλες εταιρείες σε αρκετές ευρωπαϊκές, και όχι μόνο, χώρες έχουν ακολουθήσει αυτή την οδό, χρησιμοποιώντας ως ενιαίο εμπορικό σήμα, κατά κύριο λόγο, το σήμα της κινητής.

Παραδείγματα:

Γαλλία – η France Telecom (σταθερή) εξαγόρασε την Orange (κινητή) και πήγαν σε κοινό εμπορικό όνομα «Orange»

Βέλγιο – Proximus & Belgacom, υιοθέτησαν ως κοινό εμπορικό όνομα το «Proximus»

Πορτογαλία – meo & PT, πήγαν σε μια εμπορική  ονομασία meo by PT

Ισπανία – Ο2, Movistar & Telefonica, υιοθέτησαν  2 εμπορικά ονόματα: Ο2 by Telefonica και Movistar by Telefonica

«Γινόμαστε ακόμη καλύτεροι για τον πελάτη μας, με στόχο να είμαστε η επιλογή της καρδιάς του. Γι αυτό ενώνουμε τις δυνάμεις των δύο brands, OTE και COSMOTE, υπό το νέο εμπορικό μας σήμα. Η απόφαση αυτή είναι σύμφωνη με τις τάσεις της αγοράς σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο» σημειώνει επιπλέον ο κ. Τσαμάζ.

Το νέο σήμα του κοινού brand λανσάρεται σύντομα
Η προετοιμασία για το επερχόμενο rebranding, από την απλοποίηση των διαδικασιών που αφορούν στον πελάτη έως τη διαμόρφωση των εμπορικών προτάσεων, είναι ήδη σε εξέλιξη. Το λανσάρισμα του κοινού εμπορικού σήματος θα πραγματοποιηθεί μέσα στο επόμενο διάστημα.