Νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες, υψηλής τεχνολογίας παρέχει δωρεάν στα μέλη του το Επιμελητήριο...

Νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες, υψηλής τεχνολογίας παρέχει δωρεάν στα μέλη του το Επιμελητήριο Καρδίτσας

- Επρόκειτο για μια κοινή δράση των Επιμελητηρίων της χώρας, προκειμένου να καλυφθούν οι σύγχρονες ανάγκες του επιχειρηματία  

Νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες, υψηλής τεχνολογίας παρέχει δωρεάν στα μέλη του το Επιμελητήριο Καρδίτσας

Τις νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Επιμελητηρίου Καρδίτσας, που είναι υψηλής τεχνολογίας και ακολουθούν τα πιο σύγχρονα μοντέλα επιχειρηματικότητας στο Διεθνή χώρο, παρουσίασε σήμερα στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου ο Πρόεδρος κ. Ηλίας Αντωνίου.

Όπως είπε, ξεκινούν να λειτουργούν από σήμερα και είναι δωρεάν για όλα τα μέλη. Η πρόσβαση στην υπηρεσία αυτή γίνεται μέσω του portal του Επιμελητηρίου (www.karditsacci.gr).

Ο κ. Αντωνίου διευκρίνισε πως επρόκειτο για μια κοινή δράση των Επιμελητηρίων της χώρας – μέχρι στιγμής ανταποκρίθηκαν τα 27 από τα 59 –  και σε 1,5 περίπου χρόνου, το πρόγραμμα θα είναι σε πλήρη ανάπτυξη.

«Το Επιμελητήριο είναι αρωγός και αποτελεί εγγύηση και σε αυτήν τη νέα προσπάθεια που φιλοδοξούμε να αποτελέσει ένα αναπτυξιακό εργαλείο στα χέρια των επιχειρηματιών μας» σημείωσε ο κ. Αντωνίου.

Ποιοι είναι οι άξονες των εφαρμογών

Οι εφαρμογές αυτές  που προϋποθέτουν ένα ώριμο επιχειρηματικό περιβάλλον και εξωστρεφή φιλοσοφία κινούνται σε τέσσερεις άξονες:

  • Ολοκληρωμένη Τουριστική Πύλη (www.filoxeno.com)

Στην πύλη αυτή προβάλλονται οι επιχειρήσεις – μέλη του Επιμελητηρίου που έχουν σχέση με τον τουρισμό

Α. Καταλύματα, Ξενοδοχεία, Ενοικιαζόμενα, Αγροτουρισμός

Β. Μαζική εστίαση

Γ. Ταξιδιωτικά πρακτορεία

Δ. Τοπικά προϊόντα

ΣΤ. Δραστηριότητες, ειδικά σπόρ

Ε. Εκδηλώσεις, Πολιτισμός

Ζ. Διαθέτει ενιαίο και αυτοδιαχειριζόμενο Σύστημα Ηλεκτρονικών Κρατήσεων (on-line booking)

Επιμελητήριο 1

Οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν:

Α. Πανελλήνια ηλεκτρονική Βιτρίνα

Β. Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα

Γ. E-SHOP

Δ. SOSIAL SHOPING, Προσφορές

Επιμελητήριο 2

  • ONLINE ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ του επιχειρηματία

Με την εφαρμογή αυτή παρέχονται εξειδικευμένες υπηρεσίες στήριξης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων που ενημερώνονται και απευθύνουν ερωτήματα μέσω της  ηλεκτρονικής υπηρεσίας online ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ του ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΊΑ. Η πρόσβαση στην υπηρεσία αυτή γίνεται μέσω του portal του Επιμελητηρίου (www.karditsacci.gr) και αφορά:

Α. Φορολογικά θέματα

Β. Λογιστικά θέματα

Γ. Εργασιακά θέματα

Δ. Πληροφορίες για την ίδρυση μια επιχείρησης

Ε. Μεταβίβαση επιχειρήσεων

ΣΤ. Προγράμματα και  πηγές χρηματοδότησης

Άμεσα στο προσεχές διάστημα θα ενεργοποιηθεί η εφαρμογή για όλες τις επιχειρήσεις του Επιμελητηρίου.

Επιμελητήριο 3

  • MOBILE Επιχειρηματικός Οδηγός

Αποτελεί ένα  μοντέρνο και εργονομικό Επιχειρηματικό Οδηγό για κινητά, tablet και Η/Υ. Δίνεται η δυνατότητα αναζήτησης επιχειρήσεων ποικίλων δραστηριοτήτων σε ακτίνα γύρω από το κινητό και απευθύνεται κυρίως στον επισκέπτη του νομού και όχι μόνο.

Επιμελητήριο 4

Τρία είναι τα βασικά στοιχεία των νέων εφαρμογών:

  1. Πρόκειται για Κοινή Δράση των Ελληνικών Επιμελητηρίων, η πρώτη που γίνεται σε τέτοιο επίπεδο, άρα μια πανελλαδική εφαρμογή για όλες τις ελληνικές επιχειρήσεις. Μέχρι σήμερα συμμετέχουν πάνω από μισά Επιμελητήρια της Ελλάδος, οι πύλες που αναφέραμε ήδη λειτουργούν και θεωρούμε ότι μια ικανοποιητική ανάπτυξη των δυο πρώτων υπηρεσιών θα έχουμε σε δώδεκα με δεκαοκτώ μήνες. Επομένως: α) Προβάλλουμε σε ΕΝΑ σημείο το συνολικό Τουριστικό Προϊόν της χώρας και β) Στηρίζουμε τις Τοπικές Αγορές – Επιχειρούμε παγκόσμια.
  2. Οι παραπάνω υπηρεσίες παρέχονται ΔΩΡΕΑΝ στα μέλη του Επιμελητηρίου. Η καταχώρηση, η φιλοξενία, η διαχείριση, οι κρατήσεις, οι επιχειρηματικές συμβουλές, η υποστήριξη. Χωρίς υποδομή από αυτές, χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις, με διαρκή υποστήριξη και εκπαίδευση, και πλήρως αυτοσχεδιαζόμενες έξυπνες εφαρμογές.

Επίσης σημαντικό γεγονός είναι ότι απευθύνονται στο σύνολο των επιχειρηματιών μας.

  1. Είναι εύχρηστες, αποτελεσματικές και ασφαλείς τόσο:

α. Για τον επιχειρηματία – μέλος του Επιμελητηρίου που θα προβληθεί, να πληροφορηθεί μέσω του online συμβούλου, αλλά και

β. τον χρήστη που θα χρησιμοποιήσει τις παραπάνω εφαρμογές.

Τι πρέπει να κάνουν οι επιχειρηματίες – μέλη του Επιμελητηρίου:

  1. Οι επιχειρήσεις – μέλη του Επιμελητηρίου μας πρέπει  να έρθουν σε επαφή με τις υπηρεσίες του Επιμελητηρίου για επιπλέον πληροφορίες και για να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους.
  2. Παράλληλα το Επιμελητήριο Καρδίτσας θα συνεχίσει την ενημέρωση αποστέλλοντας ηλεκτρονικά πληροφοριακό υλικό.
  3. Ένα επιτελείο στελεχών  της εταιρείας KNOWLEDGE AE, αλλά της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων και με τη συνεργασία των υπηρεσιών του Επιμελητηρίου θα προσεγγίσουν τις επιχειρήσεις για να τις ενημερώσουν αλλά και να τις υποστηρίξουν  στη χρήση των παραπάνω εφαρμογών (προβολή τις επιχείρησης, ηλεκτρονική βιτρίνα, δημιουργία e-shop, δημιουργία συστήματος online κρατήσεων).
  4. Στο portal του Επιμελητηρίου υπάρχει πληροφοριακό υλικό που καλύπτει όλη τη γκάμα των νέων υπηρεσιών αλλά και φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
SHARE