Τρίκαλα: Το “ζωντανό μουσείο” μοτοσικλέτας του Classic Endurance σταθμεύει στην Ελάτη

Τρίκαλα: Το “ζωντανό μουσείο” μοτοσικλέτας του Classic Endurance σταθμεύει στην Ελάτη

Τρίκαλα: Το “ζωντανό μουσείο” μοτοσικλέτας του Classic Endurance σταθμεύει στην Ελάτη
πηγή φωτογραφίας: www.ert.gr

Περισσότεροι από 30 αναβάτες με μηχανοκίνητες “κούκλες” 250 έως 1.000 κυβικών, κατασκευασμένες από το 1940 έως και το 1986, δίνουν ραντεβού στην Ελάτη Τρικάλων, το Σάββατο 26 Μαρτίου, σε μία ξεχωριστή διοργάνωση μελών της Ελληνικής Λέσχης Φίλων Κλασικής Μοτοσικλέτας.

Πρόκειται για το 14ο Classic Endurance, ένα κινούμενο «ζωντανό μουσείο” και ένας αγώνας αντοχής 1.000 χιλιομέτρων για κλασικές μοτοσικλέτες, ο οποίος γίνεται κάθε φορά σε διαφορετική διαδρομή. Η Λέσχη επέλεξε αυτή τη φορά και την Ελάτη, του Δήμου Πύλης, ως ένα από τα σημεία στάσης αλλά και εκκίνησης του τριήμερου αγώνα, όπου οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού θα έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά κλασικές μοτοσικλέτες όπως BSA της δεκαετίας του΄40, Norton και BMW της δεκαετίας ’50, αλλά και Harley Davidson και Ducati Scrambler, μέχρι Honda, Yamaha και Kawasaki. Το 14ο Classic Endurance ξεκινά την Παρασκευή 25 Μαρτίου από την Αθήνα (Θησείο) και μέσω Μάνδρας, Οινόης, Θήβας, Λιβαδειάς, Τιθορέας, Μπράλλου, Λαμίας, Λιανοκλαδίου, Στίρφακα, Αγ. Στεφάνου, Κέδρου, Καρδίτσας, Μουζακίου και Πύλης, θα καταλήξει στην Ελάτη. Στις 10 το πρωί του Σαββάτου, θα γίνει η εκκίνηση από την πλατεία της Ελάτης, όπου και θα επιστρέψει η μηχανοκίνητη επιστρέψουν οι διαγωνιζόμενοι, περνώντας από Περτούλι, Πύρρα, Δέση, Κατάφυτο, Χαλίκι, Ανήλιο, Μέτσοβο, Παναγία, Κορυδαλλό, Τρυγώνα, Μεγ. Κερασιά, Αμπέλια και Χρυσομηλιά. Την Κυριακή, δε, θα γίνει ξανά η εκκίνηση από την Ελάτη (10 π.μ.) για την επιστροφή στην Αθήνα, μέσω Μουζακίου, Καρδίτσας, Σοφάδων, Δομοκού, Λαμίας και Καμμένων Βούρλων. Ο αγώνας έχει την μορφή Regularity, δηλαδή αγώνα ακριβείας, σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIVA της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Κλασικού Οχήματος. Γίνεται, δε, με roadbook και περιλαμβάνει απλές διαδρομές και πέντε ειδικές διαδρομές στις οποίες οι αγωνιζόμενοι θα πρέπει να πηγαίνουν με συγκεκριμένη ταχύτητα που θα ανακοινώνεται από τον κριτή. Από τα 1.000 χιλιόμετρα του αγώνα, τα 800 είναι σε επαρχιακές διαδρομές και τα 200 σε εθνικό δρόμο. Να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια του αγώνα, οι δικυκλιστές θα κινηθούν σε 6 διαφορετικούς Νομούς και συγκεκριμένα Αττικής, Βοιωτίας, Φθιώτιδας, Καρδίτσας, Τρικάλων και Ιωαννίνων. Αξιοσημείωτο είναι ότι σαν κλασική ορίζεται η μοτοσικλέτα κατασκευής μέχρι 30 χρόνια πριν από την τρέχουσα χρονολογία και η οποία δεν έχει υποστεί μετατροπές που αλλοιώνουν τον χαρακτήρα της.

Κλασσική-μοτοσικλέτα

SHARE