Με νέο εμπορικό σήμα αποκτούν τα καταστήματα της αλυσίδας Μαρινόπουλος

Με νέο εμπορικό σήμα αποκτούν τα καταστήματα της αλυσίδας Μαρινόπουλος

Με νέο εμπορικό σήμα αποκτούν τα καταστήματα της αλυσίδας Μαρινόπουλος

Με νέο εμπορικό σήμα αποκτούν τα καταστήματα της αλυσίδας Μαρινόπουλος. Ποια είναι τα επόμενα βήματα που θα ακολουθήσουν, τι γίνεται με Σκλαβενίτη

Σα να θέλει να ξορκίσει το κακό αλλά ουσιαστικά για να ανατρέψει την αρνητική εικόνα που είχαν οι καταναλωτές τον τελευταίο ένα χρόνο για τα καταστήματα ο όμιλος Μαρινόπουλου προχωρά σε ριζική ανακαίνιση των καταστημάτων του αλλά και στην υιοθέτηση ενός ενιαίου concept για όλα τα καταστήματα κάτω από νέο εμπορικό σήμα.

Η νέα ανανεωμένη εικόνα αλλά και το νέο concept της αλυσίδας έχουν ήδη ξεκινήσει να εφαρμόζονται σε 4 καταστήματα σε Αργυρούπολη, Αμφιθέας, Άλιμο και Κολωνάκι, τα οποία αποτελούν τον οδηγό για την αναβάθμιση όλων των διαφορετικών τύπων καταστημάτων που διαθέτει η Μαρινόπουλος (μικρό, μεγάλο, κλασσικό και deli κατάστημα).

Σε επικοινωνία που είχε το news247 με την εταιρεία αναφέρθηκε ότι η κίνηση αυτή, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί έως τα τέλη του 2016, αφορά τα 350 καταστήματα της Μαρινόπουλος καθώς και 130 καταστήματα franchise. Η νέα φιλοσοφία των καταστημάτων αναπτύχθηκε βάσει των αποτελεσμάτων έρευνας που πραγματοποίησε η Μαρινόπουλος σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το ECR.

Με την κίνηση αυτή πρόκειται ουσιαστικά και για το τέλος εποχής Carrefour καθώς πλέον το σήμα θα πάψει να υπάρχει πλέον στην Ελλάδα υπό την μορφή καταστημάτων.

Στο Δελτίο Τύπου, που στάλθηκε από τον νέο συνεργάτη της Μαρινόπουλος στην επικοινωνία την εταιρεία V+O η οποία πρόσφατα ανέλαβε και τον λογαριασμό της Σκλαβενίτης, αναφέρεται ότι «στόχος είναι η δημιουργία μοντέρνων καταστημάτων όπου τα πάντα λειτουργούν με απόλυτη ακρίβεια, από εκπαιδευμένους εργαζόμενους, που κάνουν την επίσκεψη του καταναλωτή εύκολη και γρήγορη». Η παραπάνω πληροφορία σε ένα βαθμό «φωτογραφίζει» εμπειρία που βιώνει ο καταναλωτής στην αλυσίδα Σκλαβενίτης με την οποία η Μαρινόπουλος έχει υπογράψει συμφωνία συνεργασίας για τα hypermarket.

Τέλος σε ότι αφορά στην συνεργασία με την Σκλαβενίτης για την δημιουργία κοινής εταιρείας που θα εκμεταλλεύεται 33 hypermarket πληροφορίες του NEWS247 αναφέρουν ότι είναι στο τελικό στάδιο και αναμένεται η αλλαγή να γίνει εντός των επόμενων εβδομάδων καθώς αυτό το διάστημα τα εν λόγω καταστήματα έχουν μπει σε ρυθμούς απογραφής.

ΠΗΓΗnews247.gr
SHARE